occam Publicado 6 de Mayo del 2013 Reportar Share Publicado 6 de Mayo del 2013 Aparentemente el piloto ya es visible para todos cuando se ejecta en multiplayer. ..por lo tanto lo podremos rescatar con el Huey. Y como coño se eyecta alguien de un Huey... solo si quieres que te haga rodajas. Lo que tendrán que crear es una animación para que el piloto se baje si consigue aterrizar vivo. Citar Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Revientor Publicado 6 de Mayo del 2013 Reportar Share Publicado 6 de Mayo del 2013 El piloto de huley es un machote, vuela sin casco y huele a oso, por lo que con una banqueta como silla para volar le basta y si muere se la pela, otro huley le recuperara Citar Visita mi canal de Youtube: RevientorReborn Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
occam Publicado 6 de Mayo del 2013 Reportar Share Publicado 6 de Mayo del 2013 :shock: :roll: :ok: Citar Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Luft Publicado 6 de Mayo del 2013 Reportar Share Publicado 6 de Mayo del 2013 A lo mejor alius se refiere al piloto ejectado de un a10 ... :shock: Citar LOGBOOK DCS - SKINS/REPAINTS DCS Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Revientor Publicado 6 de Mayo del 2013 Reportar Share Publicado 6 de Mayo del 2013 A lo mejor alius se refiere al piloto ejectado de un a10 ... :shock: evidentemente Citar Visita mi canal de Youtube: RevientorReborn Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
occam Publicado 6 de Mayo del 2013 Reportar Share Publicado 6 de Mayo del 2013 :mrgreen: :mrgreen: Citar Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
alius Publicado 6 de Mayo del 2013 Reportar Share Publicado 6 de Mayo del 2013 A lo mejor alius se refiere al piloto ejectado de un a10 ... :shock: Gracias Luft...el Occam no entiende nada. Citar Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 10 de Mayo del 2013 Autor Reportar Share Publicado 10 de Mayo del 2013 Los del foro ruso lo han conseguido.... por Bandit (en ruso por supuesto): http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... stcount=23 La misión permite recoger cierto personal en una zona designada y desplegar este dinamicamente en un punto en el que se mantengan ciertos parametros de vuelo del helicoptero. Hay una misión de ejemplo en dicho post. Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 13 de Julio del 2013 Autor Reportar Share Publicado 13 de Julio del 2013 http://forums.eagle.ru/showthread.php?p ... ost1812523 Hello, Firstly apologies for the lack of forum participation over the last few weeks. We are hard at work on preparing the Huey for final release and of course also working the Mi-8 module. Here is a short update on current progress. Recently we published a list of features we are currently working on and hope to implement for the final release of DCS: UH-1H Huey. These are: - Further improvements to the rotor and engine models - Correct engine start procedure to include throttle Off and Idle positions as well as ignition trigger and Idle Release switch - XM60 Reflex aiming sight for the right pilot - Radar altimeter - Chaff/flare dispensing system - M134 minigun as door gun - M60 door gun bullet dispersion - Improved crew AI (initially only door gunner AI) - Unarmed "slick" variant - Sling load modeling - Assault troops animation (depends on infantry modeling progress) Here are some screenshots showing current progress on some of these features. The XM60 Reflex sight is now functional, can be stowed and lowered, turned on and off, adjusted for brightness and depression: The radar altimeter has been added and is functional: The countermeasures system (chaff/flares) has been added to the cockpit and external 3D model, but is not yet functional at this time: Finally, the slick version of the Huey is now in-game: As for the Mi-8, the model itself is already quite advanced, able to fly and shoot quite well with the majority of the systems up and running, including most of the cockpit controls. However there is still a lot of tuning ahead as well as work on the documentation and gameplay content. Make sure to check out our recent report on a field trip to record authentic Mi-8 audio for this great simulation: http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=109952 Thanks for your interest! Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 1 de Noviembre del 2013 Autor Reportar Share Publicado 1 de Noviembre del 2013 ED Facebook. Nuevas Miniguns UH-1H en las puertas Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 11 de Diciembre del 2013 Autor Reportar Share Publicado 11 de Diciembre del 2013 Update changelog UH-1H 1.2.7 http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1 ... ostcount=1 DCS: UH-1H HueyCorrected missions for UN Pilot campaign. Added M134 minigun as door gun option. Added new M134 and M60 payload icons in the ME payload editor menu. Implemented AI fire control logic for left pilot, left and right door gunners. Added hint indicator for status and ROE setting of AI gunners. Implemented countermeasures (flare dispenser) system. Implemented external sling model and hooking assist system. Implemented correct throttle model including ignition, STOP, IDLE, and IDLE RELEASE functionality. Implemented “hot start†dynamics as a result of throttle mismanagement during engine start (WIP). Corrected main rotor shaft assembly tilt angle. Corrected collective control animation of the main rotor assembly (WIP). Visual cyclic and collective pitch angles of the rotor blades now derived from FM data rather than raw control settings. Fixed flight model bug causing erroneous “warping†in translational lift. Cockpit doors can now be opened/closed with mouse click over the door handles. Added seatbelts to pilot 3D models. Added new door gunner human 3D models. Added recoil visual effect when firing M60 and M134 door guns. Implemented airframe configuration panel in the UH-1H Helicopter Group menu of the ME to control setting of external hardpoints, IR suppression kit, engine lifespan. Fixed and updated Elbrus Rescue mission. Changed the logic of door gunner commands so that the “3†and “4†keys affect left and right door gunners, respectively.* Added “External Cargo†input category.* *Changes in input commands require resetting input profiles to new default settings. To do so, delete (or rename if you wish to keep a backup) the saved input configuration folders (files) located in \WINDOWS DRIVE\User\User Name\Saved Games\DCS\Config\Input\UH-1H\. Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 28 de Noviembre del 2017 Autor Reportar Share Publicado 28 de Noviembre del 2017 (editado) Se añade el modelaje de daños por superar los limites de EGT al motor Lycoming del UH-1H por BSKhttp://www.twomoreweeks.net/insight-huey-engine-update/ y foto con un Opppssss... Barbacoa Incoming.... Editado 28 de Noviembre del 2017 por Silver_Dragon Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Sarraceno Publicado 29 de Noviembre del 2017 Reportar Share Publicado 29 de Noviembre del 2017 entre esto y lo del Harrier no sabremos si estamos en una base aerea o alguna especie de cementerio Citar Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
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