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Presentación de DCS World (DCSW)


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Publicaciones recomendadas

Newsletter de septiembre en el que ED muestra lo que va a llegar a finales de año, los proyectos en curso y venidedros (traducido), las imagenes no he podido colocarlas por problemas de las extensiones y el hosting donde las he puesto (revisar el link original para verlas):
 

 
Estimados Pilotos! 
 
Verano 2014 es, sin duda demostrando ser un tiempo muy ocupado y productivo para Eagle Dynamics y nuestros Partners tercio del partido, como te habrás dado cuenta. En este Boletín de Septiembre, nos gustaría ponerle al día en algunos de nuestros proyectos actuales, sino también algunos otros que están actualmente en desarrollo. Hay un montón de cambios y mejoras en DCS Mundial en curso que creemos traerá DCS para su próxima etapa de la evolución.
 
DCS Otoño Venta On! Ahorro masivo!
 
From September 4th to September 16th, we will be running our Autumn DCS Sale. We hope you will use these great deals to fill out your stable of DCS modules.
 
DCS: Flaming Cliffs 3: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: A-10C Warthog: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: Black Shark 2: $39.99 to $11.99 (70% off)
DCS: Combined Arms: $19.99 to $5.99 (70% off)
DCS: UH-1H Huey: $49.99 to $14.99 (70% off)
DCS: P-51D Mustang: $29.99 to $11.99 (60% off)
DCS: Mi-8MTV2 Magnificent Eight: 49.99 to $24.99 (50% off)
F-15C for DCS World: $9.99 to $4.99 (50% off)
A-10A for DCS World: $9.99 to $4.99 (50% off)
Su-25 for DCS World: $9.99 to $4.99 (50% off)
DCS: F-86F Sabre: $49.99 to $39.99 (20% off)
DCS: Fw 190 D-9 Dora: $49.99 to $39.99 (20% off)
Comprar ahora de la DCS E-Shop
 
DCS Pre-compra: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst!
 
The Fighter Collection y Eagle Dynamics están felices de anunciar que DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst está ahora disponible como una pre-compra de la DCS E-Shop 
 
La pre-compra proporciona un descuento del 20% del precio de venta y el acceso a la Open Beta viene a finales de este año. 
 
Al igual que los anteriores títulos de DCS Mundial, DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst ofrece un modelo cuidadosamente reproducido de la aeronave, incluyendo el modelo externo, cabina totalmente interactivo, sistemas mecánicos, y un modelo de vuelo Profesional (PFM). A lo largo de las líneas de nuestros DCS: P-51D Mustang y DCS: Fw 190 D-9 títulos Dora, DCS: Bf 109K-4 KurfÁ¼rst te pone a los mandos de un poderoso, hélice, aviones de combate con motor de pistón. Diseñado mucho antes "fly-by-wire" tecnología estaba disponible para ayudar al piloto en los mandos de vuelo o las bombas inteligentes y más allá de los misiles de alcance visual fueron desarrollados para atacar objetivos con precisión desde lejos, el KurfÁ¼rst es un reto personal estimulante y de dominar. Potente y mortal, el último modelo de producción del único peleador alemán monomotor para ver el servicio en toda la Segunda Guerra Mundial, el KurfÁ¼rst ofrece una experiencia de combate emocionante para sus conductores, y un desafío digno para todos los fans de DCS: P-51D Mustang. 
 
Características principales de los DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst: 
La física de vuelo sin igual que le permiten realmente sentir lo que se siente al volar esta leyenda. 
Muy detallada, seis grados de libertad (6 DOF) cabina. 
Interactuar con los controles de la cabina con el ratón. 
Precisa Bf 109 modelo K-4, marcas de escuadrón, y armas. 
Detallado modelado de los Bf 109 K-4 instrumentos, armas, motores, radios, combustible, y sistemas eléctricos. 
Vuela junto con su compañero DCS: Fw 190 D-9 Doras mientras te enfrentas a DCS: P-51D en los juegos individuales y multijugador.
 
Sabre y Dora actualización
 
Durante el mes pasado lanzamos dos módulos de pre-compra, con acceso a Open Betas, para DCS Mundial: DCS: F-86F Sabre y DCS: Fw 190 D-9 Dora. Estamos leyendo cuidadosamente sus comentarios y nosotros y Belsimtek (Sabre Team) ocupados mejorar los proyectos. Esto incluye no sólo correcciones de errores, sino también nuevos contenidos, como las misiones de formación interactivos y campañas. Esto no quiere decir que el trabajo no continúa en otros proyectos lanzados anteriormente. Por ejemplo: El trabajo en el manual de las DCS: Mi-8MTV2 y puesta a punto del modelo de vuelo profesional F-15C sigue, también varios ajustes y correcciones de errores están en el trabajo.
 
DCS II Guerra Mundial: Europa 1944 Actualización
 
Si no lo ha hecho, usted puede ver nuestra lista actual de recompensas aquí:
 
Para los partidarios, puede utilizar la versión actualizada de Backer Página para seleccionar su avión de elección en función de su nivel de contribución.
 
Además de la liberación de DCS: Fw 190 D-9 Dora, el equipo también está perseverando en la siguiente aeronave para la serie: DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst. Esto se está haciendo internamente por Eagle Dynamics a los mismos estándares exigentes de la Dora. La pre-venta con 20% de descuento ya está disponible y tenemos la intención de hacer que el Open Beta disponible en las de octubre - warbirds frame.Other tiempo de noviembre en el trabajo de este proyecto incluirá tanto el P-47D y Spitfire. Estos serán bienvenidas a la creciente estabilidad de las aeronaves Segunda Guerra Mundial, ya que profundizar en esta era de combate aéreo.
 
El otro elemento importante de DCS II Guerra Mundial: Europa 1944 es, por supuesto, el nuevo mapa de Normandía. El equipo está trabajando actualmente en un nuevo mapa de combate de teatro para apoyar DCS: F / A-18C, pero una vez completado, volverá a este mapa. En ese momento, debemos ser capaces de empezar a compartir imágenes de la nueva era, un mapa completo con unidades de tiempo en tierra.
 
DCS: L-39C and L-39ZA Albatros Coming to DCS World
 
Otra de las nuevas aeronaves procedentes de DCS Mundial más tarde en el 2014 será el venerable L-39 jet de entrenamiento, desarrollado por Eagle Dynamics. Primero Daremos a conocer la variante L-39C y luego más tarde la variante L-39ZA. Este avión ha actuado como el reactor de entrenamiento primario para muchos países en todo el mundo desde hace varias décadas. Además de su función de formación, el L-39 también puede ser cargado con municiones y actuar como avión de ataque ligero. 
 
También tenemos planes para este módulo para incluir multijugador asiento delantero / trasero capacidad de asiento. Creemos que esta característica se añadirá una nueva dimensión de juego para este avión y varios otros como el UH-1H, Mi-8MTV2, Hawk, y C-101.
 
Estén atentos para más detalles!
 
Su-27 for DCS World
 
Como lo hicimos para el F-15C, estaremos actualizando el Su-27 para DCS Mundial para incluir un modelo de vuelo de nivel profesional. El desarrollo de este Flanker actualizada está en marcha y será gratuita como parte de Flaming Cliffs 3. también venderá el Su-27 para DCS Mundial como una descarga independiente más adelante en 2014.
 
DCS: MiG-15bis Venir a DCS Mundial
 
Como un partido de estantería perfecta para el F-86F Sabre, Belsimtek en cooperación con Eagle Dynamics están desarrollando los MiG-15bis para DCS Mundial! Al igual que con el Sabre, los MiG-15bis habrá un módulo totalmente detallado con Profesional Modelo Vuelo (PFM), cabina-ratón interactivo y sistemas detallados de la cabina. 
 
Combinado con nuevos mapas, la batalla de MiGs frente de Sabre será una experiencia increíble y además nos ayudará a lograr nuestro objetivo de ofrecer una experiencia de combate aéreo que abarca varias décadas.
 
MiG-21bis, Hawk y C-101 Próximamente en DCS
 
Hace un par de años, empezamos los pasos iniciales de permitir a terceros calificados para desarrollar y vender módulos de DCS Mundial. Los frutos de este esfuerzo son casi maduros y han tomado la forma de los MiG-21bis (Leatherneck Simulaciones), Hawk (VAEO Simulaciones), y la C-101 (AvioDev). Los tres proyectos están haciendo grandes progresos y están dentro o cerca de la fase de pruebas de Eagle Dynamics. Vemos esto como sólo la punta del iceberg de los proyectos asociados futuras.
 
Pruebas de Nevada y Formación Range (NTTR) Mapa
 
Se sigue trabajando en el mapa NTTR. El objetivo principal es adaptar los distintos activos mapa de trabajar dentro de DCS Mundial. Una vez que este esfuerzo es completa y DCS World 2.0 está disponible, tenemos la intención de liberar este mapa poco después.
 
DCS World 2.0 Venida en 2014
 
La próxima versión del DCS Mundial (antes 1.3.0) está actualmente en pruebas internas y estará disponible como una descarga gratuita adelante en 2014. módulos Todo DCS será totalmente compatible con DCS World 2.0. Al igual que con DCS World 1.0, 2.0 también incluirá la TF-51D gratis y Su-25T. Las nuevas características de DCS World 2.0, pero sujeta a cambios, incluyen: 
 
Soporte para DirectX 11 
Mejora el rendimiento del juego 
Iluminación nueva y mejorada 
efectos mejorados 
Nuevas animaciones de agua 
sombras mejoradas 
GUI unificada que elimina la necesidad de GUI independiente y exe simulación mientras que también acelera los tiempos de carga de la misión. Más tarde, esto también nos permitirá integrar elementos de simulación en la Enciclopedia y Misión Editor 
Posibilidad de acceder a los nuevos mapas que se venden como módulos separados 
Nueva hierba y el desorden 
Nuevas nubes 
Capacidad de crear servidor dedicado 
animaciones esqueléticas 
Profundidad de apoyo sobre el terreno 
Apoyo Oculus VR mejorada 
Algunas de estas características pueden no estar incluidos en la versión inicial DCS Mundial 2.
 
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DCS: F / A-18C de actualización
 
Tal vez el módulo de DCS más esperado, el Hornet, es de hecho en curso ... lo que realmente existe! Más que cualquier otro de nuestros proyectos actuales aunque pasado y, el Hornet requiere una enorme cantidad de trabajo, no sólo la creación de los bienes de arte y programación de las funciones de la cabina, pero también una gran cantidad de investigación, documentación de diseño, construcción de dinámica de vuelo de las aeronaves supersónicas (F-15C con BST y Su-27 han estado ayudando a crear esta tecnología), la adquisición de datos de origen, y la creación de varias nuevas tecnologías como el radar aire-superficie. 
 
Además de la aeronave real, hay otros elementos que se deben crear como una mejor portaaviones de clase Nimitz, mucho mejores operaciones de transporte, y un nuevo mapa de combate teatro adaptado a este avión. 
 
Te escuchamos y nos damos cuenta de que muchos de ustedes están muy ansiosos y con ganas de escuchar más sobre este proyecto. A medida que nos acercamos a una versión beta temprana, vamos a discutir esto más. 
 
Estas son algunas de las imágenes más tempranas de la cabina del piloto.
 
Indicar que las imagenes de F/A-18C son muy antiguas.
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Excuse me Silver Dragon.... It seems that the offer you showed here doesn´t match with the one on the Web....

 

For instance; FC3 is supposed to be 70%off, but hte web still shows a 60%off, as in the very previous offer.

 

 

Will it change or be update in DCS web?

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  • 2 weeks later...
DCS: World 1.2.10 Update 1 changelog (disponible)  
 
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2178959&postcount=1

 

 

DCS World 1.2.10 Update 1

 

With the release of DCS: MiG-21bis by Leatherneck Simulations, we have also release Update 1 of DCSW 1.2.10. In addition to supporting the release of DCS: MiG-21bis by Leatherneck Simulations, our other purpose of this update is to update the DCS: F-86F Sabre and DCS: Fw 190 D-9 Dora modules.
 
Change Log 1.2.10 Update 1
 
DCS World
Corrected AI skill possibilities.
Corrected an exhaust nozzle animation of aircraft in multiplayer.
The rocket launcher B8V20 is updated.
 
DCS Flaming Cliffs
Corrected mission Su-27-Sukhoi Surprise-Coop4.miz
Su-33: Corrected landing gear struts closure after take-off in multiplayer.
 
DCS Fw 190 D-9
Flight dynamics corrected. Stabilizer to rudder influence.
Added panel and sight shaking.
Added windshield damage.
The SC50 bombs can be released after rearming.
Input scripts corrected.
Added input command for MG131 machineguns fire, separately of MG151 guns.
EZ42 Gun Sight improvements. Gunsight power switch (on right side of gunsight) it function was to switch on/off both gyroscopes not the whole gunsight.
EZ42 Gun Sight improvements. Both gyroscopes need approximately 1.5 min to get right lead calculation. So they must be switch on in advance before fight.
The cockpit light intensity is corrected.
Radio Power consumption is reduced.
Magnetos bug is fixed.
Gun’s heating model is adjusted.
Engine’s minimum RPM is adjusted.
Tail gear lock mechanism bug is fixed.
Speed indicator is corrected.
 
DCS F-86F
Excessive oxygen consume is fixed.
IFF is on at cold start is fixed.
Cockpit canopy operation and repair are fixed.
Wrong pressure instrument readings during descent is fixed.
External drop tanks not feeding the engine is fixed.
Added new canopy 3D model.
AIM-9B data and model corrected.
Corrected description in Encyclopedia.
Corrected cockpit and external 3D models.
AIM-9 tone remains after switching from missiles to gun is fixed.
Unstable lock on target above the horizon is fixed.
Joystick buttons assignment is fixed.
Hydraulic system failure influence on landing gear extension/retraction is fixed.
Corrected nose wheel steering behaviour.
Kneeboard point name are fixed.
Mission briefing/kneeboard waypoint discrepancy is fixed.
Corrected attitude indicator model and operation.
Radio compass indicator model errors are fixed.
AN5760 altimeter errors are fixed.
Updated sounds.
Weapon input corrected.
Rocket jettison operation corrected.
FFB effect disappearing after player crashes and restores is fixed.
Engine oil pressure dependency of altitude is fixed.
Player hypoxia corrected.
Lighting Panel is fixed.
Input scripts corrected.
Incockpit hints corrected.
Trim speed is decreased.
A-4 Sight - Input Settings improvements.
Added input category AN/ARC-27 UHF Radio.
Added input category AN/APX-6 IFF Transponder.
Added input category AN/ARN-6 Radio Compass.
Joystick button No.5 has duplicate assignment in default Easy profile is fixed.
Corrected some switches animation logic.
Corrected landing gear sequence animation.
Added engine’s compressor stall.
 
DCS UH-1H
Corrected IFF audio/light, Flare Counter Reset, Chaff Counter Reset switch logic.
DCS Mi-8MTV2
Autopilot fixed.
 

 

 

Autoupdate Update:

 

 

 

 Version 2.4.2:

 - fixed removing of obsolete directories
 
Version 2.4.1:
 - new download infrastructure
 
Version 2.3.9:
 - repair mode installs VC runtimes
 - shorter connect timeout when servers are not available
 
Version 2.3.8:
 - check for updates once per 24 hours, unless forced
 - fixed 'checking install..' stage taking too long on the next run after being cancelled
 - fixed a case when error message could be below other windows

 

 

Editado por Silver_Dragon

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  • 1 month later...
DCS: World newsleter de Octubre..... Las navidades parece que van a venir calentitas, "tonelada" de nuevos modulos para la versión 1.2.11. Campaña y arreglos para el Fw-190D-9 y la salida del Bf-109K-9, despues se moverán al Spitfire. Mig-15Bis para mediados de diciembre. Su-27S 15 de Noviembre. L-39 Albatros para finales de Diciembre. Se sigue trabajando en el F/A-18C. Nevada NTTR integrado en DCS: W 2 y se mantiene la promesa de darlo gratis para los que tuvieron la Beta del A-10C) esperan que finales de diciembre. Se sigue progresando en el teatro de Hormuz (en cuanto pueda subo las imagenes):
 
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DCS World 1.2.11 and DCS World 2
 
The team has been working very hard with long hours on DCS World 2, including performance improvements, visual effects, updated GUI, and a lot of debugging. However, it may not be ready in time to launch several new projects in November and December: Su-27 for DCS World, DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst, DCS: L39 Albatros, DCS: MiG-15bis and Hawk for DCS World. Yes, lots of new modules coming soon! As such, we will release 1.2.11 to support these releases. In addition to supporting the release of these new modules, 1.2.11 will also include several bug fixes.
 
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DCS: Europe 1944
 
Most of the work on this front is currently focused on the Fw 190 D-9 and the Bf 109 K-4. In the next DCS World release (1.2.11), the Fw 190 D-9 will receive a campaign and additional fixes. At that point, the Dora will officially be out of beta. As for the Bf 109 K-4, a lot of work has gone into fleshing out the cockpit system, tuning the flight dynamics and creating skins for it. We are still shooting to make the beta available to pre-purchasers in November 2014. After the Bf 109 K-4 goes into open beta, more of our World War II staff will be moved on to the Spitfire.
 
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DCS: MiG-15bis
 
The MiG-15bis has been moving at a very fast pace and the flight model and cockpit systems are already in an advanced state. DCS: MiG-15bis is on track to be released in mid-December 2014. If you have not already done so, you may wish to take a look at DCS: F-86F Sabre in preparation!
 
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Su-27 for DCS World
 
This update to the aircraft that started it all for Eagle Dynamics is also nearing completion. Although initially planned to just include a 6 DOF cockpit and Professional Flight Model (PFM), the team has also now added a greatly updated and much more realistic Heads Down Display (HDD) that includes both the HUD repeater and Tactical Display (navigation and datalink). The Flanker is on final for a November 15th landing.
 
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DCS: L-39 Albatros and DCS: F/A-18C Hornet
 
Work continues on the L-39 and we are shooting to make the pre-purchase available in November and the beta available in late December. Work also continues on the Hornet, but there is no new news to pass along at this time.
 
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New DCS Maps
 
Both the Nevada Test and Training Range (NTTR) and Strait of Hormuz maps are making great progress. In fact, the NTTR map has been successfully integrated into DCS World 2 and is now undergoing extensive work to iron out issues. We hope to release the NTTR map in late December. This will be a free map to those that purchased the DCS: A-10C Warthog while it was in beta.
 
The images of this newsletter come from a very early, first pass of the NTTR map in DCS World 2. Please note that these are very much work in progress.
 
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  • 3 weeks later...

Se acerca al 1.2.12. Añaden el Bf-109k-4, nuevos objetos 3D, corrigen bugs importantes y una interesante gran mejora de Combined Arms.
 

http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=2246568#post2246568
With DCS 1.2.12 we launch DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst for DCS World and bring some major fixes for existent projects.
1.2.12 will be available as Open Beta for a while.
 
DCS Bf 109 K-4 module added
 
DCS World
Fixed bug with ground units jumps to the bridge
The helicopters will not be detected on the fighter radar in BVR mode if helicopter will flies slower threshold speed (140 km/h) at the terrain background, even if the fighter flies lower than helicopter (radar look-up).
General sound corrections
French DCS User Guide added
New 3D models of Su-24M and Su-24MR
Some weapon 3D models are corrected
Some ground unit 3D models are corrected
Added MLRS Uragan
Fixed issue with rotaries on different aircraft rotates without limits by mouse wheel
IFV Marder 20mm belts fix
Flares and signal flares trajectory fixed
9K57 Uragan has been added
 
DCS A-10C
Russian flight manual updated
A-10C. CDU. INS allign info overlaps with info from other pages
Corrected missions and campaign
Fixed issue with anti-skid system not engaged during autostart sequence
ILS power can be disabled by mouse click
Fixed issue with AM and FM radio presets incorrect when switching counterclockwise
VHF radio preset channel selector works correct via keyboard
Yaw trimmer knob jump when hold and drag by mouse is fixed
 
DCS Combined Arms
The ground units HUD info has been modified
Driver cockpit has been added to all controllable ground units
Driver cockpit has been added to ammo trucks, HMMVW 1025 and UAZ-469
New realistic sights have been added for ground vehicles:
Tanks
- M1A2 Abrams
- Leopard 2A5
- Leclerc
- T-80UD
IFV/APC
- BMP-2
- BMP-3
- BRDM-2
- BTR-80
- M2A2 Bradley
- MCV-80 Warrior
- MT-LB
SAM/AAA
- Gepard
- M168 Vulcan
- M48 Chaparral
- M973 Avenger
- Strela-10 (Gopher)
 
Stinger MANPAD and Igla MANPAD sights have been modified
 
IFF system has been added for IR SAM and AAA units:
- M168 Vulcan
- M48 Chaparral
- M973 Avenger
- Strela-10 (Gopher)
- Stinger MANPAD
- Igla MANPAD
 
Reticle have been removed from iron sights
Game window focus loss during turret control was fixed
Simulator crash on controllable unit submergence has been fixed
HE rounds ballistic and sights’ reticles have been coordinated
Units with disabled AI remain disabled on player enter/leave the unit
Antenna dish is folding down on all clients/server when the player leaves the unit.
Rotation to reload/rearm position for turrets has been added
Manual reload/rearming start/abort has been added for player controlled unit
Binocular view has 3 zoom levels now
Alternative (switch by 3rd mouse button) turret rotation mode has been tuned. Maximum turret rotation speed can be reached with any zoom level
Potentially fixed track consistence problem when sight’s zoom level has been changed during track replay
Fire secondary weapon command added (for some coax machineguns).
 
 
DCS Flaming Cliffs
Su-27. Flight dynamics corrected
Su-27. 3D model corrected
Su-27. Gear corrected
Su-27. Adjusted keyboard controls
Su-27. HUD indication field is corrected
Su-27. Updated campaign
Su-27. Wrong IAS indication is fixed
F-15C. Missing pylons are restored
F-15C. 3D model and collision model are corrected
 
 
DCS Fw 190 D-9
Gun synchronizator fixed
Russian flight manual updated
 
DCS: Mi-8MTV2 
Created default joystick profiles for: 
- Logitech G940 Joystick; 
- Logitech G940 Throttle;
- Sidewinder Force Feedback 2 Joystick (+ correct FFB);
- CH PRO PEDALS USB (removed all axes except Z for pedals);
- Saitek X52 Flight Control System and Saitek Pro Flight Rudder Pedal (Real Mode);
- HOTAS Warthog.
Baro altimeter - pressure scale behavior improved
UV-26 Command for changing dispensing board now works
UV-26. The flares now still present when additional armour and weapons are removed 
Bad clipping of aiming reticle - Fixed
6DOF cockpit limits has been tuned
5.5V Lights rheostat is functional now
 
 
DCS: UH-1H
Created default joystick profiles for: 
- Logitech G940 Joystick;
- Logitech G940 Throttle;
- Sidewinder Force Feedback 2 Joystick (+ correct FFB);
- CH PRO PEDALS USB (removed all axes except Z for pedals);
- Saitek X52 Flight Control System and Saitek Pro Flight Rudder Pedal (Real Mode)
 
DCS: MiG-21bis
Fixed double Gunsight Glass with low view distance options setting.
Added custom cockpit texture support (E.g. Select Gray, Finnish, Chinese or Green versions from drop-down menu!)
Fixed control surfaces reset on respawn
RSBN shows last selected channel, no longer resets upon loss of signal
Oxygen consumption fix for high altitude flight
Fixed gear lock sound (bug introduced in 1.2.11)
Improved radar contacts retrieval functionality
Improved exterior lighting
Fixed autolaunching KH-66 Grom missile bug.
Fixed the fire button not being pressed after removing it’s protective cover.
Additional suspension improvements.
Pyrotechnical Gun Charges recharge after rearm

 

 

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DCS: World Newsletter diciembre:
- Salida de Bf-109K-4
- Se continuan los testeos de DCS: W 2 / EDGE (se estima la salida en diciembre 2014 pero podrían haber retrasos a enero o febrero de 2015)
- El equipo de desarrollo de mapas de ED está centrado en NTTR, corrigiendo diferencias entre el visor de mapas y su funcionamiento en DCS: W 2, mientras, han tenido tiempo de añadir el aeroporto internacional Las Vegas / McCarren. Si el tiempo se lo permite, añadirán la base aerea de Tonopa (en la que se realizan gran cantidad de misiones Constant Peg (realizado por el 4477th Test and Evaluation Squadron que volaba aparatos sovieticos capturados en misiones de entrenamiento agresor). Cuando NTTR haga su salida, el equipo de mapas se centrará en el estrecho de Hormuz.
- Se va a añadir la posibilidad de que las 3rd Parties añadan nuevas campañas en plan DLCs a DCS: World.
- El L-39 Albatros se retrasa al segundo cuarto de 2015 y se esperan noticias sobre el en febrero.
- El Mig-15Bis no podrá estar para final de diciembre de 2014, por lo que se retrasa al primer cuarto de 2015.
- VEAO sigue trabajando para arreglar un problema con el Starforce en el VEAO Hawk T.M1, que una vez sea solucionado, permira su salida. Mientras, se estima que el AFM esté disponible para testeos alrededor del segundo cuarto de 2015.
- Hay un update del C-101BB y CC de AvioDev. Se muestran sus caracteristicas, indicando que prevee su primera salida para alrededor de enero de 2015. El modelo de vuelo AFM vendrá despues.
- Y hay cambios en el EULA.
 
Como siempre, ED indica que las fechas de salida son solo estimaciones y no fechas fijas o promesas.

 

DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst Available for Download

 
The Fighter Collection and Eagle Dynamics are pleased to announce that the DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst beta is now available for download from the DCS E-Shop
 
Like previous DCS World titles, DCS: Bf 109 K-4 KurfÁ¼rst features a painstakingly reproduced model of the aircraft, including the external model, fully interactive cockpit, mechanical systems, and a Professional Flight Model (PFM). Along the lines of our DCS: P-51D Mustang and DCS: Fw 190 D-9 Dora titles, DCS: Bf 109K-4 KurfÁ¼rst places you behind the controls of a powerful, propeller-driven, piston engine combat aircraft. Designed long before “fly-by-wire†technology was available to assist the pilot in flight control or smart bombs and beyond visual range missiles were developed to engage targets with precision from afar, the KurfÁ¼rst is a personal and exhilarating challenge to master. Powerful and deadly, the last production model of the only single-engined German fighter to see service throughout World War II, the KurfÁ¼rst provides an exhilarating combat experience to its drivers, and a worthy challenge to all fans of DCS: P-51D Mustang.
 
Key Features of the DCS: Bf 109 K-4:
 
Unmatched flight physics that allow you to truly feel what it's like to fly this legend.
Highly detailed, six-degrees-of-freedom (6 DOF) cockpit.
Interact with cockpit controls with your mouse.
Accurate Bf 109 K-4 model, squadron markings, and weapons.
Detailed modelling the Bf 109 K-4 instruments, weapons, engine, radios, fuel, and electrical systems.
Fly along with fellow DCS: Fw 190 D-9 Doras as you battle DCS: P-51D Mustangs in single and multiplayer games.
DCS Bf 109 K-4
 
DCS World 2 Status
Work continues on DCS World 2 with progress on file structure, clouds and other effects, changes to the front-end GUI, and of course improvements to performance. We are still striving for a late-December 2014 release, but if debugging takes longer than we hope, it is possible that the release could be pushed to January/February 2015. As always, stated dates and timeframes are our best estimates and not promises.
 
Nevada Test and Training Range (NTTR) and Strait of Hormuz Map Status
Our map team is solely focused on the NTTR map right now. As mentioned in the last newsletter, the team has been having to do a lot of work adapting terrain textures and shadows since the map assets were moved from the terrainviewer tool to DCS World 2. How the terrainviewer tool and the DCS World handle light and shadows is quite different and made the NTTR map in DCS World look an odd yellow hue. In this way, the NTTR map has certainly been a test-bed for us using the new maps tools. While this and other map issues are being worked on, our map 3D modelers have had the time to add Las Vegas McCarren International airport. If time allows, we also hope to also add Tonopah Air Force Base (located in the northwest corner of the rand and it would provide great CONTANT PEG missions).
 
NTTR
In parallel, we are also working on RED FLAG campaigns for both the F-15C and A-10C in cooperation with the author Steve Davies and pilots that have flown multiple RED FLAGs.
After the NTTR map is complete, the team will return to the Strait of Hormuz map.
 
3rd Party Single Player Campaign DLC
Much as we are doing with 3rd party partner aircraft (and maps), we are developing a new copy protection system that will allow talented campaign builders to create and sell DCS campaigns through the DCS e-shop. As with DCS 3rd party aircraft and maps, each campaign will have to meet high quality standards and be part of an official license agreement with TFC/Eagle Dynamics.
We see this as a great incentive for 3rd parties to help increase the amount of quality mission content.
 
DCS: L-39 Albatros and DCS: MiG-15bis
 
DCS MiG-15bis
We have had to revise our production estimates on this project, and we now believe the project will be available in Q2 of 2015. By February 2015, we hope to provide you further updates.
Development of the MiG-15bis has been going well but not fast enough to release a quality product by the end of December 2014. Rather than push it out too soon, we are going to keep it in the oven a bit longer and release it in the first quarter of 2015.
 
VEAO Hawk Update
 
DCS Hawk
The VEAO Simulations team have been busy getting the Hawk ready for release. This includes new training missions for general flight, basic and advanced navigation and weapons systems. The technical team have been busy integrating the Starforce copy protection system and are ironing out some bugs ready for release. The EFM (External Flight Model) is in steady development and will be ready for the VEAO testing team early in the New Year with access to the public in the Beta build Q2 2015.
 
AvioDev DCS: C-101 Update
 
The C-101EB model is the primary jet trainer and aerobatic display aircraft of choice for the Spanish Air Force, whilst the C-101CC model, with its 7 hardpoints and uprated engine, is a venerable light attack aircraft, seeing combat with the Honduras Air Force against drugs traffikers.
 
With the two types sporting distinct yet similar cockpit layouts, combined with systems commonality, we anticipate there will be something for everyone in this package, from initial jet training and advanced aerobatics, to the light attack role.
 
C-101
 
AvioDev have been hard at work completing the C-101EB and C-101CC versions. The EB model is complete, with the light attack version close behind.
 
The AvioDev Technical Team comprises of type rated pilots and engineers, helping to ensure the highest possible accuracy and realism.
 
AvioDev are striving for a January 2015 release. EFM version is scheduled for afterwards.
 
Features of the EB and CC models include:
 
Highly accurate systems simulation
Complete electrical system modelling
Complete circuit breaker simulation (all systems fail correctly)
TARSYN gyro system replicated to exacting detail
Accurate flight director system
Custom air data simulation (airspeed indicators/altimeters behaviors, etc.)
Custom navigation system simulation
Complete fuel system modelling
Complete hydraulic system modelling (SFM limitations apply)
Flight controls/landing gear can sustain damage if poorly handled
Accurate pressurization system (SFM limitations apply)
Accurate oxygen system (SFM limitations apply)
Icing model (SFM limitations apply)
Fully adjustable cockpit and exterior lighting
Additional features of the CC model include:
 
HUD/Gun sight
Complete weapons system modelling
Custom ADF navigation radio system
AoA indexer and AoA indicator
Standby airspeed and altimeter incorporating unique physics
Radio altimeter
Advanced flight director system
Change to the User End License Agreement (EULA)
 
The following change has been made to the EULA:
5. RETURNS AND EXCHANGES
 
All charges incurred when purchasing download DCS products from the DCS Store are not refundable nor can they be exchanged in whole or in part, regardless of the payment method.
NTTR
 
Free DCS World
 
DCS E-Shop
 
Sincerely,
The Eagle Dynamics Team

 

 

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  • 2 weeks later...
Nuevo update 1.2.14 (solo para la open beta y parece que por alguna razon se han saltado el 13).
 
Soporte para las campañas pagas
Corrección de Bugs y nuevos modelos 3Ds
 
http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2264770&postcount=1

 

Sorry, but we skiped an update 13. 

 
DCS 1.2.14 - Change Log
 
The main task of 1.2.14 version is integrating support of payware campaigns. 
 
Also there are some bugfixes.
Su-27. Unlimited fuel option will work
S-25L missiles will not remains at hardpoints after jettison
S-25L missile. Added reworked 3D model.
MiG-29S chaff/flare indicator is fixed
Bf 109 K-4. FM tuning.
Bf 109 K-4. Adjusted landing gear points
Bf 109 K-4. Aileron damage will affect to flight control
Bf 109 K-4. Corrected Quick Start missions
Bf 109 K-4 FM. Extended landing gear brings the nose heavy effect
Bf 109 K-4. Water radiator params corrected
F-15 Quick Start missions. Corrected Tu-22 payload
Leopard 2. Corrected scripts of Denmark skins
WWII aircraft. Added ground roll sound
WWII aircraft. Expanded aerodynamic sounds depending on AoA
Mi-8MTV-2. 20th mission of campaign is corrected
A-10C. Refueling READY light was ON after a short delay at any mission start is fixed
 
 
1.2.14 will be available in open-beta today.

 

 

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DCS: World 1.2.14 Update 1 disponible en la Open Beta

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=2270516&postcount=5

 

DCS 1.2.14.35605 Update 1 - Change Log

Crash when tank kills Reaper after taxiing to hangar is fixed
MiG-29S. Payload marks, T1 and T2 symbols will not move with the targets in TWS2 mode on the HUD
Multiplayer. The expended weapon will not be visible on the client AC for other clients
Su-25T. Restored missing waypoint numbers on the HUD
Ground units. The issue with absent opportunity to assign the target point for some vehicles is fixed
Bf 109 K-4. LODs are corrected
Crash when damaged helicopter tries to land by waypoint action is fixed
The issue with flickering of ground textures that is visible from AC cockpit is fixed
Input settings. The incorrect name of input layer ($aircraft) is fixed
 
Update will be available in open-beta today.

 

 

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  • 2 weeks later...
Felicitación de año nuevo de Eagle Dinamics

DCS World - 2014 Summary

 

 
2014 was a busy and productive year for Eagle Dynamics with the continued development and improvement of DCS World. A key element of DCS World has been the creation of an air combat simulation experience that spans several decades... from World War II to the modern day. Although we started with modern day aircraft, 2014 has allowed us to expand into the World War II, Korean War, and Vietnam War periods. Most noteworthy has been the rapid development of the DCS: World War II line of aircraft that now includes the P-51D Mustang, Fw 190 D-9 Dora and the Bf 109 K-4. Work is already underway on the Spitfire IX and P-47D for 2015. Additionally, we’ve been able to use 2014 to further improve our line of Flaming Cliffs 3 aircraft with the addition of a 6 DOF cockpit and professional flight models for the Su-27.
 
While Eagle Dynamics has certainly been busy, our 3rd party partners have been equally so! With the release of a Professional Flight Model for the F-15C and the F-86F by Belsimtek (MiG-15bis in development), the MiG-21bis by Leatherneck Simulations, the Hawk by VEAO Simulations, and the C-101 by AvioDev nearing completion, we’ve taken great steps in 2014 to expand DCS development to our partners. 
 
Behind the scenes, we have been very busy in 2014 developing DCS World 2 with an all new graphics engine and support for new maps such as the Nevada Test and Training Range (now in Pre-Alpha testing), Strait of Hormuz, and Normandy 1944. We realize that having appropriate theater maps is a critical aspect of moving the series forward. This development work in 2014 will allow us to release DCS World 2 and new maps in 2015 and bring the DCS World to the next level.
 
As a little New Year’s gift, here is a compilation of video segments I recorded while doing NTTR testing. This video is by no means polished and is already rather dated by several weeks. However, I thought you might like to see a rather more detailed look of where we are going in 2015.
 
 
Best wishes and Happy New Year from myself and the rest of the The Fighter Collection and Eagle Dynamics Team!
__________________

 

 

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  • 3 weeks later...
MudSpike, publica un video del DCS: World 2 , el F-15C sobre Nevada NTTR y DCS: W 2
 
Ademas, Q&A de MudSpite a Wags, con interesantes cuestiones:
 
Extraido de la entrevista:

 

- Se espera la Open Beta de DCS: W 2 disponible en la primera mitad del año, mientras, se continuan reparando bugs que afectan al rendimiento o causan problemas.
- El modelo externo y la cabina 6DOF del L-39 se han integrado dentro de DCS W, ademas de realizarse gran cantidad de trabajo de sistemas y modelo de vuelo. Se espera las primeras imagenes en febrero.
- Se sigue desarrollando el multicrew para multiplayer, pero es posible que no esté disponible para el lanzamiento inicial del L-39, pero esperan que sea para 2015.
- El trabajo en el teatro del estrecho de Hormuz está al 60%, aunque queda una gran cantidad de trabajo en la zona de los emiratos arabes unidos, debido a su gran concentración de areas urbanas.
- Se añadirá a Iran y los Emiratos Arabes Unidos como paises en DCS: W 2, se investiga añadir nuevas unidades.
- Se investiga añadir nuevas unidades navales para Hormuz, la excepción será un nuevo portaviones Nimitz para el Hornet.
- NTTR sigue en progreso, operando actualmente en DCS: W 2, y los trabajos se centran en que los aparatos IA funcionen perfectamente con las nuevas bases aereas, los efectos del agua, colision de objetos, luces, colocación de objetos estaticos en el mapa, proyección de sombras y optimización de rendimiento.
- ED trabaja con pilotos de Hornets y documentación relacionada, la implementación las operaciones embarcadas, como las ordenes de los señaleros, recuperaciones tipo I, II y III, LSO, operaciones sobre cubierta y operaciones de cisternas (no dicen fechas).
- El desarrollo del F-18C se acelerará durante 2015. Tienen retos, como el radar de tierra que les está dando buenos resultados, el segundo es el AFM de un aparato supersonico, que ha ayudado el desarrollo del AFM del F-15C y el Su-27, aun así, este proyecto tomará mas tiempo que ninguno anterior.
- Los modulos comprados bajo DCS: W 1 funcionarán sin problemas en DCS: W 2, sin pagar ningun cargo alguno.
- ED está centrado en mejorar el editor de misiones, centrandose en arreglar problemas y mejorar varios aspectos de este, que no solo permitirán mejores misiones y campañas, sino tambien para satisfacer las necesidades de sus clientes profesionales. Aun así ED esta investigando sobre el tema de campañas dinamicas, realizando documentación de diseño interno de como abordar dicho tema en DCS: World. Estan considerando ponerse a ello cuando llegue el momento y el personal tenga la experiencia requerida para dicha tarea.
- ED trabaja en dos nuevos DLC, centradas en campañas en Nevada NTTR, una para el F-15C y otra para el A-10C, que se realizan en colaboración con el autor Stive Davies y varios pilotos de la Red Flag, estas campañas serán muy realistas, acorde con las campañas reales, con gran cantidad de información y transfondo. Este nivel no podria ser generado por una campaña dinamica.
- ED no se plantea dividir DCS: World en dos, como algunos quieren que la WW2 esté aparte del combate moderno.
- Uno de los grandes avances que se esperan en 2015 es una mejora de Combined Arms y el elemento terrestre del simulador, que por ahora se a aprovechado poco y se espera ver mas cosas interesantes previstas para este frente.
- Se está trabajando en varios elementos de la IA para DCS: World 2, como la IA en combate Aire Aire, la logica de las ROE, y las comunicaciones de radio. Otra de las areas que se espera mejorar son el ATC (control de trafico aereo). 
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Bueno, no sé la incontables veces que hemos visto  montages. , Montages e informaciones que a los usuarios del DCS se nos han abiertos los ojos tantos como la vestiduras  al saber que era para final del año 2013 que luego pasó al 2014 y ahora 2015,

venga hombre seamos serios, ya está bien que se nos meen encima y les riamos las gracias.esta plataforma no hace historia , porque no tiene esencia y lo peor es que no quieren tenerla,no se puede atrasar mas el nuevo motor grafico y me parece que tienen mucho valor , cuando textualmente escriben sin pagar ningun cargo alguno......hombre

 

menos videos y memeces de modulos que ya no hay espacio en la pantalla de menú principal

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No perdamos de vista de que estamos hablando de un nuevo motor gráfico. Lamentablemento esto lleva asociado mucho desarrollo. Si bien esto se ha prolongado en exceso yo creo que la espera bien valdrá la pena. Es la única oportunidad real de volar un simulador de combate moderno con un engine acorde a las exigencias de los tiempos actuales. No hablo sólo de físicas del simulador sino del aspecto visual. ..que sin dudas estamos 10 años atrasados con respecto a cualquier juego de cualquier género.

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GCVfirmaaaalius.jpg111firmaaaalius.jpg

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