Silver_Dragon Publicado 24 de Abril del 2019 Reportar Share Publicado 24 de Abril del 2019 Lista de cambios de DCS World Open Beta 2.5.4.30038https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3891283&postcount=56 Controles e instalador del servidor dedicado por EDhttps://forums.eagle.ru/showthread.php?t=239614 2 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 26 de Abril del 2019 Reportar Share Publicado 26 de Abril del 2019 Noticias de este viernes: https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3894026&postcount=193 Entre lo mas destacable, ED trabaja en las JSOW, el MID y el LTWS para el Hornet. Nos viene el sistema sam SA-5, siguiendo añadiendo sistemas de la guerra fria. Y se planea mejorar las redes de defensa aerea IADS, con inteligencia IA para hacer tacticas SAM contra SEAD y grupos de ataque. Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 17 de Mayo del 2019 Reportar Share Publicado 17 de Mayo del 2019 hoy tenemos el update del la versión release, sino tambien la preorden del Fw-190 A-8 "Anton" y una sorpresa bomba, 22 de Mayo preorden del F-16CM Block 50, para salida en Otoño de 2019 https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3913299&postcount=196 1 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 18 de Mayo del 2019 Reportar Share Publicado 18 de Mayo del 2019 Primer video de la implementation de las comunicaciones las operaciones embarcadas. En este caso recuperación de portaaviones. This is a work-in-progress test of the new carrier radio communications in regards to CASE I recovery in non-carrier qualification (CQ) conditions. Three approaches are made with differnet number of aircraft in flight and weather conditions. Not-OK approaches where made to test different LSO responses. Although this is demonstrated for the Hornet, voice-over lines have been recorded to account for all US carrier aircraft types. Implementation of Case II and Case III is also in progress. https://www.youtube.com/watch?v=llLNMjgLCYU Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 20 de Mayo del 2019 Reportar Share Publicado 20 de Mayo del 2019 ED ha cambiado el nombre del una de las secciones de WW2 de Normandy 1944 a Western Europa 1944-1945. ¿Tal vez expansión o nuevo mapa? https://forums.eagle.ru/forumdisplay.php?f=340 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Eviscerador Publicado 21 de Mayo del 2019 Reportar Share Publicado 21 de Mayo del 2019 Yo creo que lo han hecho para diferenciar todos los módulos de warbirds del resto de módulos. A ver que... Citar Podéis comerme los huevos como si fueran un racimo de uvas. Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 22 de Mayo del 2019 Reportar Share Publicado 22 de Mayo del 2019 En si, lo que se ha cambiado es simplemente una de las secciones de WW2, donde antes estaba Normandia. El resto, todos los Warbirds y el pack de asistencias se siguen manteniendo. https://forums.eagle.ru/forumdisplay.php?f=642 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 9 de Junio del 2019 Reportar Share Publicado 9 de Junio del 2019 En la Flight Sim Expo 2019, el personal de A2A ha conversado con Wags sobre posibilidades de colaboración en en un futuro. https://www.facebook.com/A2ASimulations/posts/10157301665115365 Met with Matt Wagner, executive producer of Eagle Dynamics, and had some great conversations about flight sims we love and about the possibility of a collaboration in the future. 2 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Eviscerador Publicado 10 de Junio del 2019 Reportar Share Publicado 10 de Junio del 2019 Interesante. Es evidente que quieren meter las zarpas en DCS de alguna manera, probablemente con los warbirds que ya tienen. Lo que me ha dejado algo patitieso es el hecho de que Matt Wagner vaya en silla de ruedas. Haciendo un poco de búsqueda (porque uno es curioso) resulta que se rompió la espalda practicando salto con pértiga en ¡1986! Desde luego, todo un ejemplo de superación. 1 Citar Podéis comerme los huevos como si fueran un racimo de uvas. Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 11 de Junio del 2019 Reportar Share Publicado 11 de Junio del 2019 (editado) Pues parece que no solo ha sido A2A, sino tambien ORBX (y los que puedan venir). https://forums.eagle.ru/showpost.php?p=3944410&postcount=86 What a wonderful experience!The highlight of the show was meeting many of you, or clients, and getting to hear your feedback on our product. It was great to put some faces to user names and hearing what DCS World means to you. Some of the stores were quite inspirational.Another aspect was meeting with Thrustmaster to discuss what comes after the F-16C and talks with companies like A2A and Orbx about potential cooperation. Skies the limit!For those that made the show, thanks again for all the kind words and your continued support. We cannot do this without you.- Wags Editado 11 de Junio del 2019 por Silver_Dragon 1 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 14 de Junio del 2019 Reportar Share Publicado 14 de Junio del 2019 Imagenes y videos de la futura tripulación de cubierta https://www.youtube.com/watch?v=JL-khGrzoY4&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=W2qHY2t46Qw&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=Cu6aFsXkwHg&t=0s 2 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 31 de Julio del 2019 Reportar Share Publicado 31 de Julio del 2019 Changelog de la Open Beta de este miercoles: Supported new Bf 109 K-4 Jagdflieger Campaign by Reflected Simulation DCS World Stinger and Igla manpad missiles. Corrected guidance logic and the motor and booster data. AGM-88 HARM will now update emitter tracking while the missile is in flight for better accuracy against slow-moving targets. Improved the AGM-84E Harpoon launch effects. MP. SSE. Dynamically spawned and hidden units will no longer be visible to clients. MP. Serverlist: Fixed only 16 symbols being visible in the server player names. MP. JTAC will now respond to all wingmen, not just the group lead. Encyclopedia. Fixed KDO mod.40. Fixed ground unit AI sometimes getting stuck on a bridge if the terrain leading up to the bridge is above it. Scripting Engine: Corrected Unit.getPosition() function. Fixed incorrect behavior of aircraft AI on the carrier deck if you give control to AI (takeoff from parking). PAI : AV-8B AI will landing to deck vertically, not as conventional aircraft. DCS: F/A-18C The initial release of the AA/ANQ-28 Litening Targeting Pod (WIP). Other modes like air-to-air mode, INR tracking, additional HUD symbology, and slave to target point, and other functions will be added later in early access. Marking a target on the SA page with PLID now is shown correctly on the radar page. Sharing PLID info in Multiplayer displayed correctly to and from donors. STEP data now matches Radar Data for a selected target. SA page STEP marker doesn't pass through all displayed contacts - fixed SA page EXPAND option added JDAM TOO mode does not respect WPTs loaded as TOO MSN 1 or TOO MSN 2 - fixed Radar shows target as hostile even if DL and NTCR are turned off - fixed MSI: donor HAFU not displayed on RADAR page - fixed Fixed a crash that could happen when trying to restart AUTO at the end of a WP route. Fixed disabling AUTO in mid-route could break AUTO sequence. TDC movement now shuts off STEP. Radar altimeter is now set correctly at zero before Hornet start-up. Updated the Hornet Guide. Fixed CTD when setting bomb interval. After this Open Beta, the next big system to add will be the AGM-84D Harpoon anti-ship missile.DCS: Bf-109K-4 Fixed the MW50 gauge animation. Ammunition counters are now pre-set. Ammunition counter dials now work with assigned axis. DCS F-5E Fixed odd yawing behavior over 300 knots. DCS A-10C A-10C LWS could not see other aircraft lasers from more than 3-4 km; this has been increased to 10 km. DCS A-10A Canopy glass at opened canopy removed DCS Fw 190 D-9 Asymmetric loadouts are prohibited. Fixed artificial horizon not being powered. DCS Fw 190 A-8 Light animation tuned. CockpitLocalPoint coordinates, cockpit external geometry edited. DCS AV-8B N/A by RAZBAM TPOD Slave bug fix (Known issue it will not track moving vehicles locked by the DMT). Kneeboard update: Target points 1 to 4 display (WiP). DCS M-2000c by RAZBAM Disabled keyboard input file bug fix. MAGIC Select/Visor Down bug fix. MAGIC Select improved. Specific HUD page for POL. POL behaviour fixed. DCS C-101 by AvioDev Added pitch trim indicator light operation (it was previously working trim light test only, now the light illuminates also when trimming, via normal or emergency trimming, front and rear cockpit). (C-101EB and C-101CC). Added functionality of ADI DH light to both front and rear cockpit (it illuminates now when a/c altitude is below decision height). GA light in rear cockpit ADI illuminates now as well (previously only front cockpit GA light was operative). Partially fixed multicrew sync for canopies. Campaigns FA-18C Aggressors BFM Campaign by Maple Flag: Corrected Tanker speeds, altitudes, radios and TACANs. Updated documents to add tanker info. DCS BS2 Republic: Minor changes in 05 mission P-51D High Stakes Campaign: 10th - targets moved to clearings, 9-th - oil tanks replaced. Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 3 de Agosto del 2019 Reportar Share Publicado 3 de Agosto del 2019 Recopilación de las unidades IA por venir https://www.youtube.com/watch?v=JEbwCoumklI Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 30 de Agosto del 2019 Reportar Share Publicado 30 de Agosto del 2019 Efectos de turbulencia y vortice en desarrollo 1 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 15 de Septiembre del 2019 Reportar Share Publicado 15 de Septiembre del 2019 Resumen semanal 1 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 30 de Septiembre del 2019 Reportar Share Publicado 30 de Septiembre del 2019 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 4 de Octubre del 2019 Reportar Share Publicado 4 de Octubre del 2019 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 9 de Octubre del 2019 Reportar Share Publicado 9 de Octubre del 2019 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 13 de Octubre del 2019 Reportar Share Publicado 13 de Octubre del 2019 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 19 de Octubre del 2019 Reportar Share Publicado 19 de Octubre del 2019 Entrevista de Wags en MudSpike sobre lo que se esta trabajando y planes en DCS World. https://www.mudspike.com/mudspike-ama-with-eagle-dynamics-senior-producer-matt-wagner/ Single player / multiplayer dynamic campaign system on planned to 2021: - Real Time Strategy (RTS) element -- Resources -- Strategic nodes and routes -- War production -- Ground forces -- Strategic objectives -- Ground force route planning -- Tasking orders - User interface that will allow to configure a campaign and tune the RTS engine Follow on: - Economic aspects -- factories -- warehouses -- materials logistics that transport resources Mission editor: - Placement of units and objects in the 3D world on To-do list (required previously Mission Editor rewrite and DCS World re-coding). - More flight attack options like multi-axis attacks - More options to control the reaction of ground forces (needed for a better Combined Arms product) 3D units: - Oil Tanker unit no a priority yet. New ATC/AI improvements: - focused on aircraft carrier communications (departure, marshal, approach, tower, and LSO) - next tasks overhaul airfield radio communications. Weather improvements: -developing a new cloud system -support clouds including cumulus, cumulonimbus, cirrus, etc, include multilayered cloud structures. IFF implementation: -Mode 4 operations. -automatic modes coming with AZ/EL radar mode -Later coming Mode 1, 2, and 3 -later coming accurate IFF simulation for the Viper In-game voice communication (VIOP): - coming to Late 2019 - Stage 1 rooms for two sides - Stage 2 user created rooms - Stage 3 radio modulation and frequency VR Improvements and engine: - New Graphic engine on GPU Multi-Threading and the Vulkan API in develop. Module Update and Improvements - Ka-50 and A-10C on develop - F-5E can follow Comunity suport: - public tracking page with all project status Naval modules - CVN module in progress - Arleigh Burke destroyer and Admiral Kuznetsov carrier follow - determine the level and composition of other naval-focused content in the future. AI improvements: - Supercarrier deck crew - air-to-air AI improvements - follow air-to-surface attack AI improvements Core product improvements: - New terrain engine - Dynamic campaign - New graphics engine - Improved night lighting - FLIR rendering tech - Ground radar tech - Air-to-Surface radar rendering tech - Improved weather (clouds, thermals, humidity, etc.) - New and improved effects - Integrated VOIP - Aircraft AI improvement - Updated replay system - Improved unit visibility - Improved sound engine - Improved network code - And other more confidential aspects… 50% of company resources are invested on the core product Dedicate server improvements: - improving the dedicated server code and welcome input from our clients - Windows Service in the future - No plans to a Linux based server Warehouse/Resource system improvements: - greatly updated for the dynamic campaign system Combined Arms improvements: - Detailed damage model system for ground units - Improved ground unit AI decision making - New and improved ground unit effects - A much more detailed ground environment Modules and maps: - After the F-16C will come DCS: P-47D Thunderbolt, Mi-24 Hind, and Mosquito - F-4 Phantom coming later after other module (I think Mi-24P) - No plans to a A-6 Intruder yet and can change in the future - P-47D plans released in Q1 2020 - New World War II assets completed A-20 and Ju-88 will be released this year - Mosquito after P-47D expect it in 2020 - Me 262 collectiong data to simulate all systems. - New WW2 maps on develop will announce soon. - Korea map not in immediate plans WW2 projects - New maps, new units, and a new combat theater - Highly detailed damage model - Torpedoes on Ships and aircrafts. - Improved sighting system - Improved aircraft AI - New maps in development is also well suited to our current stable of warbirds ATIS: - after new airfield ATC system. Mi-24P Hind module: - intuitive means to command the other crew member to accomplish basic sets of tasks Yak-52 module: - start to work on final phase on Q1 2020 Team allocations: - The staff working on MAC, Hornet, Viper and other such products are different from those working on the core DCS World features Belsimtek (BST): - Has not been in existence for a long time and they were then merged back into Eagle Dynamics - Much of our modern aircraft team is focused on the F/A-18C, F-16C, and Mi-24 Hind SuperCarrier Module: - Supercarrier briefing room is designed to allow players to view the briefing, arm their jets, watch the PLAT CAM, and walk to the jet. - not be delivered during the early access period Wags Wishlist - One of the features I would like to see is a robust squadron management role playing element. MAC and FC - MAC continue Grown - FC series will continue but turn on MAC F-16 module: - PIDS/PIDSU Perhaps at a later point, but not in our current planning 1 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 19 de Octubre del 2019 Reportar Share Publicado 19 de Octubre del 2019 Nuevas nubes en desarrollo en DCS World 3 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 21 de Octubre del 2019 Reportar Share Publicado 21 de Octubre del 2019 1 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 1 de Noviembre del 2019 Reportar Share Publicado 1 de Noviembre del 2019 4 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 1 de Noviembre del 2019 Reportar Share Publicado 1 de Noviembre del 2019 https://forums.eagle.ru/showthread.php?p=4093986#post4093986 Development Report #3 The new Ka50 3D cockpit model is already at the texturing stage. Remember, this will be a free enhancement for existing Black Shark owners. In mid 2020 we plan to release a brand new external model along with certain new weapons and avionics systems with even greater cockpit enhancements. The product will also come with new missions, mission functionalities and gameplay. This module will be named Black Shark 3 and will be available at a substantial discount for existing Black Shark 2 owners and at full price for new users. Enjoy the screenshots below. Other Development Updates which might be of interest: F/A-18C Hornet: the team is focused on the completion of the AGM-62 Walleye, updating the Harpoon, implementing dynamic launch zones / release points for JDAMs and JSOWs and Pre-Briefed mode for the AGM-88 HARM. The Team are working on completing and improving the current weapons prior to moving on to new systems such as the SLAM and SLAM-ER. TWS and enhanced radar modes will follow. P-47D: A lot of work is being put into the external model that includes the landing gear, landing gear doors, intercooler and oil cooler flaps, landing flaps and creating realistic paint schemes. The cockpit is coming along well with remaining work mostly on the lighting and cockpit-view pilot model. The team are tuning the flight model, power plant and systems. Supercarrier: the model is 95% complete with deck crew animations progressing well. This week we made good progress on the holdback bar animations and general scripting of launch operations. We’ve also made good progress on the LSO platform which offers an exceptional level of detail and functionality. For the early access launch, we plan 14 aircraft spawn locations. Mi-24: UV mapping of the pilot’s cockpit is almost done and then we will spend about a month working on the animations and textures. The flight model is near 80% complete. Integrated Voice Chat: We are now in the final stretch of rolling out the test version. We’ve added a minimize command, volume options, mic options, and bug fixes. Following the initial release, we will implement the creation of rooms. New Effects: We are currently working on missile flame and smoke enhancements as well as new tracer art. This should deliver a new level of realism to exhaust flames based on motor and fuel type. Dynamic Campaign: We now have a basic test version that works within DCS World to evaluate the real-time strategy element of the system. We are using this to debug the system. In parallel, work is now underway on the UI interface and the AI machine learning code. This is complex and is receiving a lot of focus at the moment. Our new ‘secret’ terrain is coming along very well. We hope to be releasing screens shots soon... KA-50: La cabina en estado de texturización. Esto será una mejora gratutita para los posedores del BS2. Un nuevo modelo externo vendrá a mediados de 2020 con nuevas armas, nuevos sistemas y mejoras en la cabina, nuevas misiones, nueva funcionalidad y sistema de juego. Este modulo se le llamará Black Shark 3 y habrá un descuento sustancial para los poseedores de BS2. F/A-18C Hornet: estan centrados en completar la funcionalidad del AGM-62 Walleye, actualizar el Harpoon, implementar las zonas de lanzamiento dinamico / puntos de lanzamiento de las JDAM / JSOW y el modo de lanzamiento definido en briefing del AGM-88 HARM. Se quiere completar el armamento actual antes de moverse a nuevos sistemas como el SLAM y SLAM/ER. El TWS y los modos de radar mejorados vendrán despues. P-47: Estan centrados en el modelo externo, tanto en el tren de aterrizaje, puertas del tren, flaps del intercambiador de aceite e intercooler, y crear pieles realistas. La cabina progresa bien, quedando las luces y el modelo del piloto, tambien se trabaja en el modelo de vuelo, la planta de potencia y los sistemas. SuperPortaviones: el modelo está al 95% completo con la tripulación de cubierta progresando adecuadamente, se han hecho progresos en la barra de bloqueo y en las instrucciones de la operación de catapulta, tambien se progresa en el puesto del LSO, que ofrece un nivel excepcional de detalle y funcionalidad. Se planea para el lanzamiento anticipado, tener 14 puestos de parking. Mi-24: Los mapas UV de la cabina y se espera dedicar un mes para el texturizado y las animaciones. El modelo de vuelo está al 80%. Sistema de Chat integrado (VioP): En la fase final de integración de la versión de prueba, Se ha añadido un comando de minimización, volumen, microfono y bugs, Siguiendo el lanzamiento inicial, se crearán las salas de chats. Nuevos efectos: Actualmente estamos trabajando en la mejora de la llama de misiles y el humo, así como en el nuevo arte de trazado, Esto debería ofrecer un nuevo nivel de realismo para las llamas del escape según el motor y el tipo de combustible. Campaña dinámica: Se dispone de una versión de prueba básica que funciona dentro de DCS World para evaluar el elemento de estrategia en tiempo real del sistema. Estamos usando esto para depurar el sistema. Paralelamente, ahora se está trabajando en la interfaz de la interfaz de usuario y el código de aprendizaje automático de AI. Esto es complejo y está recibiendo mucha atención en este momento. El nuevo "mapa" secreto progresa, y se espera poner pantallas pronto. 5 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
Silver_Dragon Publicado 8 de Noviembre del 2019 Reportar Share Publicado 8 de Noviembre del 2019 Nuevas imagenes del Sa-5 (S-200V) 1 Citar Mas noticias desde el frente Enlace al comentario Compartir en otros sitios web More sharing options...
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